Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye’nin 2021’in ilk çeyreğinde yüzde 7 büyüme kaydettiğini hatırlattı ve “İnşallah ikinci çeyreği de ciddi bir büyümeyle kapatacağız" dedi.
Erdoğan, Ankara 2. Organize Sanayi Bölgesi'ndeki (OSB) bir fabrikada düzenlenen 26 yeni fabrika ve altyapılarının açılış töreninde konuştu.
Cumhurbaşkanı burada yaptığı konuşmada Türkiye'nin siyaset, demokrasi, diplomasi yanında ekonomide de köklü bir dönüşümden geçtiği görüşünü dile getirdi.